
Фаховий ресурс:
ЕКОНОМІКА
І ІНСТИТУТИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ, ЕМІТЕНТИ ТА ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ШТРИХОВЕ КОДУВАННЯ, СТАНДАРТИЗАЦІЯ, СЕРТИФІКАЦІЯ ТОВАРІВ, ПОСЛУГ
![]() |
![]() |
НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ – НОВАЦІЇ ТА ЗМІНИ
![]() |
![]() |
НАУКА,
ІНСТИТУЦІЇ ПОШИРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ
ЕКОНОМІЧНИХ І НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ЗНАНЬ
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ОСВІТА,
ПЕРЕКВАЛІФІКАЦІЯ, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ЗАЙНЯТІСТЬ НАСЕЛЕННЯ
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ВІДНОВЛЮВАЛЬНА / АЛЬТЕРНАТИВНА ЕНЕРГЕТИКА, ЕКОФАКТОР В УКРАЇНІ
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ІННОВАЦІЇ, НА-НА ТА ІНФОРМАЦІЙНІ
ТЕХНОЛОГІЇ, ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Університет безперервної освіти Кремса / UWK (Австрія)
Universität für Weiterbildung Krems
https://www.donau-uni.ac.at/de.html
Університет безперервної освіти Кремс (до 30 березня 2004: Університетський центр безперервної освіти під назвою Danube University Krems) - це університет у Кремсі-на-Дунаї, яким спільно керують Республіка Австрія та земля Нижня Австрія. пропонує заочні курси підвищення кваліфікації. Університет поділяється на три факультети, причому Факультет охорони здоров'я та медицини є найбільшим, на якому навчається близько 47 відсотків студентів.
У квітні 1994 року Дунайський університет Кремс був заснований як «універ-ситетський центр подальшої освіти», а навчання почалося в жовтні 1995 року з 93 студентами та трьома курсами. 1 квітня 2004 року набув чинності новий федеральний закон про Університет Кремса для безперервної освіти, який значною мірою базується на Законі про університети 2002 року. Відповідно до цього закону офіційна назва Дунайського університету Кремс була змінена на «Університет безперервної освіти Кремс», і вперше університет отримав право призначати власних університетських професорів. Збереглася спеціалізація в аспірантурі університету.
З моменту заснування університету близько 25 000 студентів пройшли подальше навчання, і більше 8 200 студентів з приблизно 85 країн зараз навчаються на одному з понад 200 університетських курсів.
У 2022 році премію професора Пауля Лендвая вперше присудили Кремсь-кий університет неперервної освіти та Європейський форум Вахау; першим лауреатом став Крістоф Цоттер із щоденної газети Die Presse.
ПРОПОЗИЦІЯ КУРСІВ
Університет безперервної освіти Кремс має юридичний мандат від австрійської держави забезпечувати наукове навчання та дослідження, пов’язані з безперервною освітою. Діапазон курсів обмежений законом університетськими курсами для подальшої освіти та охоплює такі предметні області:
- Будівництво та навколишнє середовище
- Освіта
- Здоров'я та медицина
- Мистецтво та культура
- Медіа та комунікації
- Міграція та міжнародні справи
- Психотерапія та соціальні
- Право та адміністрація
- Економіка та управління бізнесом
У цих сферах пропонуються магістерські програми, а також різноманітні університетські курси та семінари (з академічним ступенем і без нього). Однак ступінь магістра в університетському курсі не веде до отримання посади A (в Австрії) або до класифікації на вищій службі (у Німеччині).
Університет безперервної освіти Кремс є провідним державним університетом для безперервної освіти в Європі.
Він працює зі своїм досвідом у викладанні та дослідженнях,
щоб подолати соціальні проблеми.
Як університет для подальшої освіти, він спеціалізуються на вищій кваліфікації робітників і добре знайомий з особливими вимогами навчання заочної форми навчання.
Сила університету полягає в тому, щоб розробляти курси, які відповідають сучасному. Близько 8000 студентів наразі прийняті до Університету Кремса для продовження освіти, і близько 30 000 випускників уже успішно закінчили навчання.
Кремський університет безперервної освіти займається поточними та майбутніми соціальними викликами у своїх дослідженнях. У дусі трансдисциплінарності він створює мости між фундаментальними дослідженнями та застосуванням, між окремими дисциплінами та, зокрема, мости до суспільства.
В університеті безперервної освіти Кремс
дослідження поза відповідальністю, а саме:
коротші програми безперервної освіти.
Процес реформування навчання
Постійно створює нові можливості для продовження університетської освіти.
Нове: бакалаврські програми заочної форми навчання
Для тих, хто вже закріпився в кар’єрі та шукає нові перспективи - нові бакалаврські програми безперервної освіти, які відкривають нові кар’єрні шляхи.
Навчання заочно
Університет безперервної освіти Кремса спеціально відповідає вимогам досвідчених студентів. Це дає їм змогу пройти курс підвищення кваліфікації або коротшу програму підвищення кваліфікації на додаток до трудових відносин і таким чином отримати навички для професійного та особистого розвитку.
Про кампус Кремса
Кампус Кремса, розташований біля воріт до об’єкта всесвітньої спадщини Вахау, пропонує студентам Університету безперервної освіти Кремс надихаюче робоче середовище.
М І С І Я U W K ...
Університет безперервної освіти Кремс є провідним державним університе-том для безперервної освіти в Європі. Вiн працює зі своїм досвідом у викладанні та дослідженнях, щоб подолати соціальні проблеми.
© Рафаела Прьолль
… І Й О Г О С И Л Ь Н І С Т О Р О Н И
![]() |
UWK єдиний державний університет для подальшої освіти в німецькомовних країнах. Його багаторічний досвід забезпечує йому провідні позиції в університетській безперервній освіті. Його претензія - найвища якість |
![]() |
UWK інтенсивно займаємося поточними та майбутніми соціальними викликами, визначає їх і відповідно адаптує до свого спектру курсів. |
![]() |
Його модель навчання враховує особливі |
![]() |
Професійний досвід його студентів і викладачів вливається в навчання і дослідження і забезпечує високий рівень передачі знань і навичок. |
![]() |
UWK виступає за дослідження з високим ступенем трансдисциплінарності. |
![]() |
Його розташування пропонує орієнтоване на послуги |
К Е Р І В Н А С Т Р А Т Е Г І Я I
« П І Д В И Щ Е Н Н Я У В А Г И Д О П Р О Ц Е С І В
Ц И Ф Р О В О Ї Т Р А Н С Ф О Р М А Ц І Ї »
Для розробки, координації та реалізації стратегії цифровізації в ректораті створено команду з даних та інновацій. До реалізації проектів залучаються всі працюючі, враховуються вимоги та очікування студентів. З цією метою проводяться загально-університетські та тематичні семінари, метою яких є подальший розвиток керівної стратегії І.
К Е Р І В Н А С Т Р А Т Е Г І Я II
« Р О З Ш И Р Е Н Н Я М І Ж Н А Р О Д Н О Ї Д І Я Л Ь Н О С Т І»
Історія КІБіТ – Київського інституту бізнесу та технологій, в чомусь аналогічна за змістом діяльності і нагадує UWK. Вона починається у 1961 році, коли на базі Республіканського будинку економічної і науково-технічної пропаганди товарист-ва «Знання» і провідних закладів вищої освіти (ЗВО) столиці України був створений
Київський народний університет технічного прогресу (КНУТП)*
* Народні університети в історії колишніх республік СРСР на той час – це доступна форма освіти для дорослих. Вони ще на початку 1950-х розв’язували проблему загальної писемності дорослого населення. Тоді актуальним було твердження: «Освіта – точний барометр стану справ у суспільстві».
Народні університети, від появи у 1955 році, були закладами вищої освіти для робітників та інших фахівців без відриву від виробництва. У цей час «педагогіка дорослих» тільки починалася як наука (до речі, набагато пізніше на Заході з’явилася теорія «Lifelong Learning»). Водночас у період «відлиги», коли економіка країни переорієнтувалася на ринкові принципи, народні університети уподібнились до сучасних бізнес-шкіл (МВА), оскільки стали базою для здобуття другої вищої освіти для радянських управлінців.
Проте створений у Києві Університет технічного прогресу відрізнявся за формою та змістом. Його навчальні програми створювалися з урахуванням передових теоретичних знань і практичних досягнень науки, впроваджень у виробництві, тому вони виходили за межі стандартних програм ЗВО.
Факультети КНУТП готували фахівців із нових міжгалузевих знань, відповідаючи на виклики часу. Наприклад, факультети медичної кібернетики та промислового дизайну були унікальними.
Університет став експериментальною навчальною базою передового виробництва. Зокрема, за клопотанням профільних підприємств були створені відділення хімічних волокон, швацького і трикотажного виробництва, а після запиту медичних науково-дослідних інститутів запрацював факультет медичної радіоелектроніки.
Деякі спеціалізації виникали з ініціативи вчених, які відчували «віяння часу» (фізико-технічний або факультет методики винахідництва).
Зусиллями кращих викладачів провідних київських закладів вищої освіти (КПІ, КДУ, КІНГ, КТІЛП, КІІГА, КАДІ) та видатних теоретиків-дослідників слухачі Народного університету ставали розробниками і реалізаторами ідей передових учених. Саме вони формували інженерні робочі групи для практичного впровадження.
Сьогодні Київський інститут бізнесу та технологій поєднує фундаментальні знання і сучасні освітні тенденції відповідно до викликів сьогодення. Тому їх випускники завжди затребувані на ринку праці, впевнено демонструючи та впроваджуючи у фахову діяльність опановані в КІБіТ професійні компетенції (hard skills) та соціальні й вольові якості (soft skills).
З 2000 року КІБіТ почав міжнародну співпрацю із зарубіжними ЗВО: перша група студентів стажувалася в Лодзькій Політехніці.
Підсумовуючи, треба визнати і інше - Західні країни, в даному випадку країни ЄЕС, зокрема Австрія, почавши пізніше, пішли далі, зберігши свої досягнення і накопичений науковий і практичний досвід – думка нашого гостя, яскраве тому підтвердження.
Інформаційний огляд
підготовлено за офіційними джералами
UWK